Na veselje vegetarijancev je amarant izredno hranljivo živilo, saj ni le izredno bogat z beljakovinami, celo bolj kot večina žit (vsebuje jih kar 15 %, več kot kravje mleko). Vsebuje namreč tudi vrsto vitaminov in mineralov – denimo sedemkrat več kalcija ter trikrat več magnezija in železa kot pšenica. Amarant je bogat z maščobnimi kislinami omega 6, vlakninami in esencialnimi aminokislinami (redka lizin in metionin). Vsebuje tudi vitamine A, C, E, vitamine skupine B ter cink in kalij.

Za pripravo okusnih in zdravih polpetov potrebujete:

-1 skodelico kuhanega in ohlajenega amaranta

-4 do 5 jedilnih žlic mandljeve moke

-3/4 skodelice narezane mlade čebule

-1/4 čajne žlice morske soli

-1/4 čajne žlice jedilne sode

Priprava:

  1. v srednji posodi zmešajte amarant, mandljevo moko, mlado čebulo, sol in sodo.
  2. segrejte ponev in dodajte nekaj olja ter po žlicah dodajajte zmes, kot majhne kupčke.
  3. pecite toliko časa, da bodo na obeh straneh zlato rjavi.

Postrezite takoj!

 

Dober tek!

 

Dodaj odgovor