Aroma veganskih krofov je odvisna od tega, kaj boste izbrali. Ali jabolčno čežano ali bananin pire.

Če vam je bolj pri srcu okus banane oz. imate radi bananin kruh, potem se odločite zanj. Si dneva ne predstavljate brez vsaj enega jabolka? Potem je čežana vaša najboljša izbira. Opcija je tudi bučkin pire, ki pa krofe malo obarva v oranžno barvo. krofe lahko naredite še bolj zdrave in v maso vmešate sveže ali zamrznjeno sadje, kot so borovnice ali maline, granatno jabolko, goji jagode ali pa kakavova zrna.

Sestavine:

-2jž BIO kokosove moke

-1/2 čž BIO pecilnega praška

-ščep BIO soli

-ščep BIO cimeta

-1 laneno jajce

1/4 skodelice bananinega pireja, jabolčne čežane ali bučnega pireja

-sladilo po želji ali okusu (stevia, kokosov sladkor, agavin sirup..)

Postopek:

  1. v posodi zmešajte vse skupaj. Če boste krofe delali s sadjem, ga umešajte na koncu in zelo nežno.
  2. Namastite pekač z malo kokosovega olja. Z žlico napolni pekač za krofe ali pa na navadnem pekaču naredite nekaj krogov. maso lahko vlijete tudi v pekač za muffine. Masa zadostuje za približno 4 krofe.
  3. Krofe pecite približno 8-11 minut oziroma dokler zobotrebec ni popolnoma čist, ko ga izvlečete ven. Za muffine boste verjetno morali malo podaljšati čas pečenja.
  4. Medtem, ko se krofi pečejo, malo razredčite nekaj mase, ki ste jo prej prihranili, z mandljevim mlekom. Preliv lahko obarvate z jedilno barvo, 100% kakavom, matcho ali sokom poljubnega sadja.
  5. Ko so krofi pečeni in malo ohlajeni, jih previdno vzemite iz pekača in po vrhu prelijte s prelivom. lahko jih potresete z nasekljanimi lešniki, orehi, mandlji, kokosom…
  6. Pa naj hrusta za pusta 🙂

Vir: www.modna.si

Dodaj odgovor