Vse več raziskav kaže, da bi lahko kar 70 odstotkov bolezni srca preprečili s pravilno izbiro živil. Srčne bolezni so večinoma posledice nezdravega načina življenja. Za zdravje lahko veliko naredimo sami z zdravim prehranjevanjem. Priporočljivo je uživanje svežega sadja in zelenjave ter stročnic, polnovrednih žit, manj soli, zato pa več začimb, oljčnega olja, mandljev, lešnikov in orehov. Sredozemska prehrana vključuje sveža živila, bogata z rastlinskimi vlakninami, obilo deviškega oljčnega olja, ribe, malo rdečega mesa ter zmerno uživanje jajc in mlečnih izdelkov, pa tudi občasen kozarec rdečega vina. Tovrstna prehrana je raznovrstna in zelo okusna. Pri vsem tem je pomemben tudi način življenja, ki naj bo bolj zdrav in kakovosten. V hrani uživajmo, jejmo večkrat po malem.

 

Uživajmo v pristnih okusih ekološko pridelane hrane, ki je na voljo v Vita Care trgovinah, in je polna vsega dobrega in zdravega.

 

Vir: Kar je dobro za srce, je dobro za možgane. Ona. Priloga Dela in Slovenskih novic. 26.9.2017.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja