Pri klasičnih predjedeh velikokrat pomislimo na kuhana jajca in različne nadeve. Priljubljena so predvsem zaradi preproste priprave in raznolikosti. Uporabite lahko sir, zelenjavo, začimbe in celo meso. In lahko jih postrežete kadarkoli. Naj si bo za slavnostno večerjo ali kot prigrizek pred TV sprejemniki.

Tokrat predstavljamo način kako vključiti zdravo maščobo na vaš jedilnik. Tekstura avokada pa se tudi izvrstno zmeša z rumenjakom in tako nastane okusna krema.

Čas priprave: 10 minut

Sestavine:

Priprava:

Zavrite vodo in na zmernem ognju kuhajte jajca približno 8 minut. Odcedite jih, ohladite ter olupite in previdno narežite na pol. Odstranite rumenjake v ločeno posodo in jih zmečkajte z vilico ter dodajte narezan avokado. Dodajte majonezo, sol, poper, limonin sok in nasekljan peteršilj. Vse skupaj premešajte z leseno kuhalnico do gladkega. S pripravljeno kremo napolnite vdolbine v beljakovih polovičkah ter okrasite s preostankom peteršilja. Pred serviranjem jih nekaj časa pustite v hladilniku.

Pri živalskih proizvodih je zelo pomembno, da posegate po živilih, ki so pridelana na naravi prijazen način. Še posebej jajca.  BIO jajca so bogata z visokokvalitetnimi beljakovinami in zdravimi maščobami.

Tudi pri avokadu velja rek “En avokado na dan prežene zdravnika stran”. Čeprav je avokado tehnično sadež, pa se od ostalih sadežev razlikuje po tem, da ne vsebuje tako veliko fruktoze. Ščiti vaše srce, izboljšuje vid in videz kože ter veliko drugega. Vsebuje zdrave maščobe, veliko vlaknin in beljakovin, ter tako potrebne vitamine in minerale. Pozitivno vpliva na delež dobrega holesterola v telesu, pomaga pa tudi pri zniževanju trigliceridov.

 

Dodaj odgovor