fbpx
Brezplačna dostava pri nakupu nad 20 €
110.73 8
Košarica

SPLOŠNA DOLOČILA 

Navedena pravila določajo pogoje uporabe spletne strani Vita Care Plus, s katero upravlja Farmacare d.o.o., Cesta maršala Tita 77, 4270 Jesenice (v nadaljevanju Vita Care Plus).

Splošni pogoji uporabe spletne trgovine Vita Care Plus upoštevajo določila veljavne zakonodaje Republike Slovenije.

V spletni trgovini Vita Care Plus je mogoče naročiti izdelke v slovenskem jeziku za področje Republike Slovenije.

V poslovanju spletne trgovina Vita Care Plus in njenih splošnih pogojih se uporabljajo naslednji pojmi:

Uporabnik je vsaka fizična ali pravna oseba, ki uporablja spletno trgovino Vita Care Plus.

Registriran uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki je izpolnila registracijski obrazec in pridobila geslo za vstop v spletno trgovino Vita Care Plus.

Uporabnik, ki opravlja hitri nakup, je fizična ali pravna oseba, ki naroči izdelke prek spletne trgovine, ne da bi izpolnila registracijski obrazec in pridobila geslo za vstop v v spletno trgovino Vita Care Plus

Kupec je oseba, ki kot registriran uporabnik ali uporabnik, ki opravi hitri nakup, naroči izdelke prek spletne trgovine Vita Care Plus

Za izdajo izdelkov v spletni trgovini Vita Care Plus skrbijo farmacevtski tehniki.

Delovanje spletne trgovine Vita Care Plus je pod nadzorom tržne inšpekcije.

Vsebina spletne trgovine Vita Care Plusje zaščiteno avtorsko delo Vita Care Plus. Vse pravice so pridržane.

Za informacije lahko uporabnik uporabi elektronsko pošto info@lekarna-plavz.com oziroma pokliče na telefonsko številko 04 586 58 50 od ponedeljka do petka od 7.30 do 19.30 ure in soboto od 8.00 do 12.00 ure.

CENE 

Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene v spletni trgovini Vita Care Plus v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Znesek poštnine ni vštet v ceno izdelkov.

Spletna akcijska cena je oblika znižane cene, ki velja le v spletni trgovini Vita Care Plus in se lahko razlikuje od akcijskih cen v fizični prodajalni.

Popusti se med seboj ne seštevajo. Glede na določbe Zakona o varstvu kupcev (ZVPot-1) Vita Care Plus objavi znižano ceno, ki velja v času trajanja akcijske prodaje, ter najnižjo ceno, ki jo je Vita Care Plus za isti izdelek uporabil v obdobju 30 dni pred izvedbo posebne akcijske prodaje.

Spletna trgovina Vita Care Plus si pridržuje pravico do napak pri cenah izdelkov v spletni trgovini, o čemer kupca obvesti v roku 24 ur po prejemu naročila.

DOSTAVA IN PLAČILO 

Naročene izdelke iz spletne trgovine Vita Care Plus dostavlja Pošta Slovenije z navadno dostavo. Navadna dostava poteka od ponedeljka do petka, naročeno Pošta Slovenije dostavi v roku 2 do 3 delovnih dneh. V času vikenda in praznikov se rok dostave podaljša.

Stroški dostave znašajo 3,6 €. Za vrednosti nakupa nad 20 € je dostava brezplačna.

Naročeni izdelki bodo odposlani isti dan po prejemu naročila (opomba: pod pogojem, da so vsi naročeni izdelki na zalogi). Če izdelkov ni na zalogi, bo spletna trgovina Vita Care Plus o tem kupca obvestila in povrnila morebitne nastale stroške.

Izdelki iz spletna trgovina Vita Care Plus so dostavljeni v ustrezni embalaži.

V primeru pravočasne oddaje naročenih izdelkov Pošti Slovenije, spletna trgovina Vita Care Plus ni odgovorna za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvede na naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji ali naročilu.

Kupec lahko prevzame naročene izdelke tudi osebno v Lekarni Plavž, Cesta maršala Tita 77, 4270 Jesenice, od ponedeljka do petka od 7.30 do 19.30 ure in soboto od 8.00 do 12.00 ure. Kupec prejme po elektronski pošti sporočilo, da je naročeno pripravljeno v fizični Lekarni Plavž za osebni prevzem. Kupec predloži številko naročila in osebni dokument. Stroškov dostave v tem primeru ni. Kupec naročeno lahko plača na blagajni v Lekarni Plavž.

Naročene izdelke je mogoče plačati na naslednje načine:

  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo po predračunu

Predračun, na katerem so vsi podatki za izvedbo plačila, je poslan na elektronski naslov kupca ob sprejemu naročila. Naročilo bo poslano šele po prejemu plačila predračuna. Predračun je potrebno poravnati v roku 72 ur, sicer se naročilo stornira.

Podatki za nakazilo po predračunu:

Koda namena: GDSV – kupoprodaja blaga in storitev

Namen plačila: Plačilo računa [številka naročila]

Naziv: FARMACARE, lekarniška dejavnost d.o.o.

Naslov: Cesta maršala Tita 77

Kraj: 4270 Jesenice

Številka računa: SKB SI56 031861003808728

Referenca: SI00 [številka naročila]

  • Plačilo s plačilno kartico (MasterCard/Visa, Maestro). Za plačilo s plačilnimi karticami mora kupec imeti aktivirano možnost nakupa v 3D Secure postopku.
  • PayPal sistem

POSTOPEK ODDAJE NAROČILA

Uporabnik lahko izvede nakup na dva načina in sicer z registracijo ali kot hitri nakup brez registracije.

Nakup z registracijo: Uporabnik vnese svoje podatke, uporabniško ime in geslo, kontaktne podatke. Nato prebere in potrdi splošne pogoje uporabe spletne trgovine Vita Care Plus in ustvari svoj profil. Novi uporabnik prejme sporočilo s potrdilom o prijavi v spletni trgovini Vita Care Plus na svoj elektronski naslov. Pri nadaljnjih vpisih v spletno trgovino Vita Care Plus uporabnik vnese samo svoj elektronski naslov ali svoje uporabniško ime in geslo.

Postopek nakupa poteka tako, da uporabnik izbere želene izdelke in jih doda v košarico. Uporabnik spreminja količino želenih izdelkov in izbere način dostave ter plačila. Na koncu kupec pred samo potrditvijo spletnega naročila potrdi naslednje pogoje:

  • Z oddajo spletnega naročila se strinjam z izbiro načina plačila in s pogoji poslovanja. Vaše osebne podatke bomo uporabili za obdelavo oddanega naročila. Več o zasebnosti in piškotkih.
  • Z oddajo naročila potrjujem, da sem prebral navodila za uporabo prehranskih dopolnil.
  • Vita Care Plus ni odgovorna za zagotavljanje zahtevanih pogojev shranjevanja naročenih izdelkov med samo dostavo.
  • Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani.

V primeru nestrinjanja z navedenimi pogoji nadaljevanje naročila ni možno.

Po oddaji naročila sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila ni možna, razen po dogovoru z Vita Care Plus

Po prejemu naročila spletna trgovina Vita Care Plus pošlje kupcu potrdilo o naročilu v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je kupec posredoval ob registraciji oziroma ob hitrem nakupu.

Ob prejemu naročenih izdelkov kupec prejme račun v tiskani obliki. Spletna trgovina Vita Care Plus posluje v skladu z Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015 s spremembami).

Oddaja naročila se opravi prek varne povezave https. Varna povezava je šifrirana izmenjava informacij med spletno trgovino Vita Care Plu sin uporabnikovim spletnim brskalnikom.

Nakup brez registracije: Uporabnik lahko izvede nakup tudi kot hitri nakup. Postopek je enak kot pri nakupu z registracijo, le da v tem primeru uporabnik nima svojega profila v spletni trgovini Vita Care Plus.

Oddano spletno naročilo predstavlja pogodbo, ki je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani spletne trgovine Vita Care Plus in je shranjeno v elektronski obliki na strežniku spletne trgovine Vita Care Plus ter je zaupne narave. Spletna trgovina Vita Care Plus potrdi naročilo tako, da pošlje kupcu potrdilo v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je kupec posredoval ob registraciji oziroma hitrem nakupu.

Račun v tiskani obliki spletna trgovina Vita Care Plus pošlje kupcu skupaj z naročenimi izdelki. Registriranim uporabnikom je naročilo v elektronski obliki dostopno v uporabniškem profilu (Moja naročila).

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKOV 

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) zaradi svoje narave večina izdelkov, naročenih preko spletne trgovine Vitacare plus, ni primernih za vračilo. To določilo ne velja v primeru dostave napačnih izdelkov ali napake s strani ponudnika.

Po 135. členu Zakona o varstvu kupcev je večina blaga, ki se prodaja v spletni lekarni, takšne narave, da ga ni mogoče vrniti ali zamenjati in zato kupec nima pravice do odstopa od pogodbe.

Izdelek, ki ga kupec vrača zaradi odstopa od pogodbe, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe.

Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe pošlje kupec odstopno izjavo na elektronski naslov info@lekarna-plavz.com oziroma na naslov Farmacare d.o.o., Cesta maršala Tita 77, 4270 Jesenice.

Če kupec odstopi od pogodbe, spletna trgovina Vita Care Plus v roku v 14 dneh od prejetja izjave o odstopu povrne prejeto plačilo. Strošek vračila izdelkov nosi kupec.

Neskladnost

Ponudnik kot prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Skladno z ZVPot-1 se šteje, da je blago skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivne zahteve):

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg zgornjih zahtev mora blago tudi (objektivne zahteve):

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

V primeru blaga z digitalnimi elementi bo prodajalec zagotovil, da je kupec obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in mu bodo te posodobitve tudi dobavljene v obdobju (objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi), ki ga kupec lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Kadar kupec v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da je prodajalec obvestil kupca o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je kupec ne namesti, ter razlog za to, da kupec posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena kupcu.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec kupca ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od omenjenih zahtev za skladnost, ter je kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Jamčevanje ponudnika in zahtevki kupcev v primeru neskladnosti blaga

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, sicer izgubi to pravico.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času izročitve, če se pokaže v roku enega leta od dobave blaga, razen če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Spletna trgovina Vita Care Plus oziroma ponudnik ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago dobavljeno.

Spletna trgovina Vita Care Plus ne odgovarja za morebitne neopazne neskladnosti v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Kupec mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati neskladnost in ponudniku omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o neskladnosti blaga lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo, ali ga pošlje ponudniku. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti kupca v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka kupca.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti pravočasno in pravilno obvestil ponudnika, upravičen pod pogoji, navedenimi v nadaljevanju in v naslednjem vrstnem redu, zahtevati (jamčevalni zahtevki kupca):

  • brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga
  • znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopiti od prodajne pogodbe in zahtevati vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Zahteva za brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga

Kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o neskladnosti, ima najprej pravico od ponudnika zahtevati, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, šteto od dneva, ko je ponudnika obvestil o neskladnosti, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca. Kupec lahko za vzpostavitev skladnosti izbere med popravilom blaga  ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali bi predstavljala nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin. Kot relevantne okoliščine se zlasti štejejo vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se kupcu brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da kupec blago na voljo ponudniku. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

30 dnevni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pred potekom 30-dnevnega roka ponudnik obvesti kupca o podaljšanju roka in o razlogih za podaljšanje. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave.

Ponudnik lahko zavrne kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh relevantnih okoliščin.

Zahteva za znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstop od prodajne pogodbe in zahteva za vračilo plačanega zneska

Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z ZVPot-1 oziroma je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga ker popravilo in zamenjava nista bila mogoča ali ker bi ponudniku povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin;
  • neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.

Kupec lahko odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska tudi v kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Kupec ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.

Odstop od prodajne pogodbe kupec uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja eden od razlogov za odstop od prodajne pogodbe, lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od kupca ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

Spletna trgovina Vita Care Plus ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pojavi po tem, ko mineta dve leti od dostave blaga.

Spletna trgovina Vita Care Plus deluje v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in rešuje neskladnosti blaga in jamčevalne zahtevke kupcev skladno s členi 71. – 87. Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22).

Za vsa vprašanja, pritožbe in reklamacije se lahko kupec kadarkoli obrne na spletno trgovino Vita Care Plus na navedene kontaktne podatke (elektronska pošta info@lekarna-plavz.com ali prek telefona 04 586 58 50). Spletna trgovina Vita Care Plus bo v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v zakonsko določenih rokih odgovorila kupcu na njegove zahteve.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec kontaktira spletno trgovino Vita Care Plus na enega od navedenih kontaktov (elektronska pošta info@lekarna-plavz.com ali prek telefona 04 586 58 50). Spletna trgovina Vita Care Plus bo uredila prevzem ter nadomestilo izdelkov z ustreznimi na stroške spletne trgovine Vita Care Plus. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo izključno v neodprti in nepoškodovani embalaži.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je izdelek ali paket fizično poškodovan ali v njem manjka vsebina oziroma kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri izvajalcu storitve dostave pošiljk (Pošta Slovenije). Takšen paket je potrebno osebno dostaviti na najbližjo enoto Pošte Slovenije v enakem stanju kot ob prevzemu, poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Spletna trgovina Vita Care Plus bo skupaj z izvajalcem storitve dostave pošiljk (Pošta Slovenije) poskrbela, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Glede na določbo Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) lahko kupec uveljavlja garancijo le pri garantu, torej podjetju, ki je dajalec garancije, ali pri njegovemu pooblaščenemu servisu.

Garant v primeru obvezne garancije je proizvajalec oziroma podjetje, ki je navedeno na garancijskem listu.

Izdelki imajo garancijo, če je izdelku priložen garancijski list. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa za nakup izdelka z garancijo. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo kupcu zagotovil ažurno informacijo.

ODGOVORNOST

Spletna trgovina Vita Care Plus ni odgovorna za zdravstene posledice, ki nastanejo zaradi uporabe izdelkov, ki ni v skladu z navodili za uporabo.

Vsi podatki v spletna trgovini Vita Care Plusso uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali s farmacevtom. O svojem zdravstvenem stanju se posvetujte z zdravnikom ali s farmacevtom.

Spletna trgovina Vita Care Plus si pridružuje pravico do napak v predstavitvah izdelkov v spletni trgovini. Slikovni in tekstovni materiali so informativne narave in se lahko tako hitro spremenijo, da vedno ni mogoče zagotavljati popolnih informacij.

Za prehranska dopolnila veljajo opozorila: Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano ter zdrav način življenja. Priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti. Shranjujte nedosegljivo otrokom!

Spletna trgovina Vita Care Plus ne odgovarja za motnje v poteku storitve, ki so posledica bodisi ravnanja samega uporabnika ali ponudnika spletnih storitev.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Z registracijo v spletni trgovini Vita Care Plus uporabnik dovoljuje, da Vita Care Plus kot upravljavec zbirke osebnih podatkov posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter določili evropske Uredbe na področju varstva osebnih podatkov. V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z obdelavo podatkov lahko uporabnik posreduje vprašanja na elektronski naslov info@lekarna-plavz.com.

Spletna trgovina Vita Care Plus zagotavlja, da osebne podatke v spletni trgovini Vita Care Plus in vse ostale podatke, zbrane v postopku registracije, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov so zaupni.

Spletna trgovina Vita Care Plus brez izrecne predhodne privolitve uporabnika ne bo razkrila njegovih osebnih podatkov tretji osebi, razen v primeru, ko je to potrebno zaradi skladnosti s pravnimi določili (na pisno zahtevo FURS-a in drugih državnih organov v zvezi s konkretnimi postopki) oziroma z zunanjim izvajalcem storitev, s katerimi ima spletna trgovina Vita Care Plus sklenjene pogodbe o obdelavi podatkov (računovodski servis, Pošta Slovenije).

Uporabnik ob registraciji vnese naslednje podatke (kot fizična oseba: uporabniško ime ali e-naslov, geslo, ime, priimek, telefonsko številko, e-naslov, ulico, hišno številko, poštno številko, kraj; kot pravna oseba: naziv podjetja, davčno številko, matično številko, ulico, hišno številko, poštno številko, kraj). Poleg navedenih podatkov se hranijo podatki o nakupu (datum in ura nakupa, naročeni izdelki, naziv in količina teh izdelkov, cena izdelkov, znesek končne vrednosti nakupa, popusti, način dostave, način plačila).

Osebni podatki, potrebni za izvedbo spletnega nakupa, se zbirajo z namenom dostave naročenih izdelkov, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij.

Uporabnik s prijavo na e-novice soglaša, da spletna trgovina Vita Care Plus pošilja informativno gradivo v obliki e-novic. Iz sistema sporočil se lahko uporabnik kadar koli odjavi s klikom na gumb Odjava na koncu vsakega sporočila.

Pravice uporabnikov v povezavi z osebnimi podatki vključujejo pravico do dostopa, vpogleda, izbrisa, dopolnitve, popravka, omejitve in prenosa osebnih podatkov. Uporabnik lahko to privoljenje tudi kadarkoli želi prekliče oziroma spremen. Po elektronski pošti info@lekarna-plavz.com sporoči spremembe ali odjavo od obdelovanja osebnih podatkov. Zahtevek bo obdelan najkasneje v roku 15 dni. O končanem postopku bo uporabnik obveščen.

Uporabnik se lahko obrne na informacijskega pooblaščenca, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši veljavno zakonodajo in določila na področju varstva osebnih podatkov.

V skladu z 39. členom Splošne uredbe je pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov zaposlena Lea Pogačnik, za namen sodelovanja s posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki. Kontaktni podatki info@lekarna-plavz.com.

Za namene svetovanja se zbirajo naslednji podatki: elektronski naslov, ime in priimek in sporočilo uporabnika. Spletna trgovina Vita Care Plus uporablja izključno za svetovanje in jih ne povezuje z nakupi ali uporabniškim profilom.

V primeru izvajanja svetovanja s strani zunanjega izvajalca, posreduje spletna trgovina Vita Care Plus le-te podatke zunanjemu izvajalcu za odgovor. Zunanji izvajalec uporablja osebne podatke izključno za namen svetovanja. Spletna trgovina Vita Care Plus posreduje oziroma omogoči komunikacijo z zunanjim izvajalcem. Zunanji izvajalec je dolžan spoštovati veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov in osebnih podatkov ne sme uporabiti za druge namene kot za svetovanje

Uporabnik dovoljuje upravljavcu, da lahko ob vsakem dostopu uporabnika v spletni trgovini Vita Care Plus obdeluje podatke o njegovih obiskih oziroma spletnih sejah. Upravljavec v zvezi s spletnimi sejami zbira naslednje vrste osebnih podatkov: ID uporabnika, izdelki v košarici, naziv izdelkov, število izdelkov, cena izdelkov, cena košarice, poštnina, uporabljeni kuponi, znesek popustov, znesek končnega nakupa, način dostave, način plačila, datum in ura nakupa.

Podatki uporabnikovih obisku spletne strani (aktivnosti in seje) se hranijo za namen statistične obdelave spletne strani ter za boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani.

Podatki se lahko posredujejo vzdrževalcu spletne trgovine Vita Care Plus, oglaševalcu spletnega mesta, vzdrževalcu lekarniškega programa ali vzdrževalcu sistemske in strojne opreme.

Posamezniki, ki so izpolnili registracijski obrazec, se strinjajo, da se njihovi podatki lahko obdelujejo tudi za prejem sporočila o potrditvi registracije na spletni strani, sporočila o izvršenem nakupu, statistične obdelave, pošiljanje informativnih obvestil in drugih oblik trženja ter za spremljanje nakupovalnih navad in elementov kupcev.

Posamezniki, ki so se prijavili na e-novice, se strinjajo, da se njihovi podatki lahko obdelujejo tudi za statistično obdelavo spletne strani ter za uporabniško identifikacijo na spletni strani.

Podatki se lahko nahajajo tudi pri skrbniku oziroma vzdrževalcu spletnega mesta, pri ponudniku podatkovnih storitev, vzdrževalcu lekarniškega programa ali vzdrževalcu sistemske in strojne opreme, oglaševalcu spletnega mesta, ki v imenu upravljavca kot pogodbeni obdelovalec obdeluje podatke o posamezniku.

Spletna trgovina Vita Care Plus lahko hrani podatke o aktivnostih uporabnikov na spletni strani še 5 let.

Spletna trgovina Vita Care Plus lahko hrani podatke o posameznem spletnem nakupu oziroma obračunske podatke o plačilno kreditnih karticah še 10 let.

UPORABA PIŠKOTKOV

Pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje podatkov ali dostop do podatkov, shranjenih na  računalniku ali mobilni napravi, urejata Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Splošna uredba EU o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se ob prvem obisku uporabnika spletne strani prenesejo na njegov računalnik ali na katero drugo elektronsko napravo.

Gre za informacije o uporabniku, ki se shranijo v spletni brskalnik, ki dostopa do spletnega mesta, in so nato ob ponovnem obisku iste spletne strani uporabljene v različne namene. Določeni piškotki so nujni za delovanje spletnih strani, nekateri drugi pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo spletnih strani in prikaz ponudbe v skladu s preferencami uporabnika.

Nameni posameznih piškotkov, ki jih uporablja to spletno mesto, so podrobneje opisani v razpredelnicah.

Vsi piškotki, z izjemo nujnih, se naložijo v spletni brskalnik uporabnika le na podlagi njegove izrecne privolitve.

Vrste in namen piškotkov

Na našem spletnem mestu uporabljamo piškotke. Svojo odločitev o uporabi piškotkov na našem spletnem mestu lahko kadarkoli spremenite tako, da na spodnjem linku izberete Nastavitve piškotkov in nato urejate nastavitve.

Obvezni piškotki

Obvezni piškotki so nujno potrebni za delovanje spletne strani in ne zbirajo nobenih osebnih podatkov. Brez teh piškotkov določene storitve, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovale pravilno, zato bodo vedno nameščeni.

Analitični piškotki

Analitični piškotki beležijo aktivnosti obiskovalcev v spletni trgovini Vita Care Plus. Storitev uporabljamo z namenom analiziranja prometa (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in preživet čas uporabnika na strani, težave pri navigaciji itd.). Z njihovo pomočjo lažje razvijamo spletno stran, prilagojeno vašim potrebam, in izpopolnjujemo uporabniško izkušnjo.

Piškotki tretjih oseb

Te piškotke nastavijo zunanji partnerji (YouTube …) zaradi funkcionalnosti, ki je preko vtičnika vključena na spletno stran. Partnerska podjetja jih lahko uporabljajo za izdelavo profila interesov uporabnika, ta profil pa nato uporabijo za prikazovanje ustreznih oglasov na drugih spletnih mestih.

Oglaševalski piškotki

Oglaševalski piškotki nam omogočajo, da na podlagi preferenc uporabnikom posredujemo prilagojene ponudbe.

Seznam piškotkov v spletni trgovini Vita Care Plus

Ime piškotka | Veljavnost
form_key | Ko se seja brskanja konča
mage-cache-sessid | Ko se seja brskanja konča
mage-cache-storage | Ko se seja brskanja konča
mage-cache-storage-section-invalidation | Ko se seja brskanja konča
mage-messages | Ko se seja brskanja konča
mage-translation-file-version | Ko se seja brskanja konča
mage-translation-storage | Ko se seja brskanja konča
section_data_ids | Ko se seja brskanja konča
store | 1 leto

Druge povezave

Na spletnem mestu lahko najdete povezave do drugih spletišč, ki niso pod upravljanjem spletne trgovine Vita Care Plus. Za spoštovanje zasebnosti oziroma za vsebino teh spletišč Vita Care Plus ne odgovarja, obiskovalcem zgolj nudi povezave, prek katerih lahko pridejo do uporabnih informacij.

Možnosti za nastavitve piškotkov so na voljo tudi v spletnem brskalniku. Spletni brskalniki za onemogočanje piškotkov uporabljajo različne načine, ki so navadno v meniju »Orodja« ali »Možnosti«, preberete pa  lahko tudi zavihek »Pomoč« v brskalniku.

RAZNO

Spletna trgovina Vita Care Plus lahko v vsakem trenutku spremeni splošne pogoje uporabe spletne trgovin. Spremembe pogojev bodo objavljene na spletni strani Vitacare plus.

Uporabniki spletne trgovine Vita Care Plus so na ta način obveščeni o spremembah pogojev uporabe spletne trgovine Vita Care Plus in z nadaljnjo uporabo soglašajo, da se strinjajo s spremenjenimi pogoji uporabe.

Spletna trgovina Vita Care Plus so bo po najboljših močeh prizadevala za sporazumno rešitev morebitnih sporov ter vzpostavila učinkovit sistem obravnave in reševanja pritožbe.

Pritožba se lahko odda po elektronski pošti info@lekarna-plavz.com ali prek telefona 04 586 58 50. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V skladu z zakonskimi normativi spletna trgovina Vita Care Plus ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015 – ZIsRPS).

Spletna trgovina Vita Care Plus objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji uporabe spletne trgovine Vita Care Plus pričnejo veljati dne 11.1. 2024 in v celoti nadomestijo do sedaj veljavne Splošne pogoje.

KONTAKT

Za informacije o uporabi spletne strani, spletni ponudbi ali spletnih naročilih lahko pokličete od ponedeljka do petka od 7.30 do 19.30, v soboto od 8.00 do 12.00 ure na telefonsko številko: 04 586 58 50 ali pošljete elektronsko pošto info@lekarna-plavz.com oziroma pošljete pisno obvestilo na naslov Farmacare d.o.o., Cesta maršala Tita 77, 4270 Jesenice, s pripisom za spletno trgovino Vita Care Plus.

Jesenice, 11.1. 2024