fbpx
Brezplačna dostava pri nakupu nad 20 €
93.64 6
Košarica

Skrbimo za svoje oči

Pomanjkanje določenih vitaminov lahko poveča tveganje za nekatere očesne bolezni, kot so siva mrena, glavkom in s starostjo povezana degeneracija makule. Raziskave kažejo, da lahko nekateri vitaminski in mineralni dodatki pomagajo zaščititi pred temi boleznimi ali upočasnijo njihov razvoj.

Vitamin A in beta karoten

Vitamin A je bistvenega pomena za dober vid. Je sestavni del beljakovine rodopsin, ki očesu omogoča vid v slabih svetlobnih pogojih. Po podatkih Ameriške akademije za oftalmologijo lahko pomanjkanje vitamina A povzroči nočno slepoto.

Prehrana, ki je bogata z vitamini A, C in E, s cinkom, z luteinom, beta karotenom in omega-3 maščobnimi kislinami lahko ohrani vaš vid.

Vitamin A podpira tudi delovanje roženice, ki je zaščitna zunanja plast očesa. Oseba, ki ji primanjkuje vitamina A, lahko ugotovi, da njene oči proizvajajo premalo vlage, da bi ostale podmazane.

Beta karoten je glavni vir vitamina A v človeški prehrani. Beta karoten je vrsta rastlinskega pigmenta, imenovanega karotenoid, ki obstaja v številnih pisanih sadjih in zelenjavi. Ko oseba zaužije karotenoide, njeno telo spremeni pigmente v vitamin A.

Zdrava in uravnotežena prehrana lahko pripomore k dobremu zdravju oči in ščiti človekov vid. Raznolika prehrana, bogata s prehransko bogato hrano, lahko pogosto zagotovi ustrezne količine vseh vitaminov in mineralov.

Priporočamo prehransko dopolnilo Za oči Plus na osnovi luteina in zeaksantina.

Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano.

Reference:
Kateri so najboljši vitamini in hranila za zdravje oči? – Vizita.si, dostopano 1.6.2024

5 živil za boljši vid | Bodi eko, dostopano 1.6.2024

Za oči Plus, 60 kapsul – VitaCare, dostopano 1.6.2024