Z zdravo BIO prehrano poskrbite za svoje možgane.

Z zdravo BIO prehrano hrano poskrbite za svoje možgane. V trgovinah VITACARE lahko kupite zdravo BIO hrano, ki bo odlična hrana za vaše možgane. Pripravili smo tudi posebni popust za vse, ki bi se radi zdravo in BIO prehranjevali, vsak torek je za študente 6% popust v vseh trgovinah VITACARE. 

Spremljajte nas na Instagramu in Facebooku, kjer bomo tekom študentskega leta pripravili recepte za zdrav, in hiter BIO obrok. 

Pravilna in uravnotežena prehrana je zelo pomembna za zdravje.

Študentje so v času študija še posebej mentalno aktivni, zato morajo poskrbeti tudi za kvalitetno gorivo svojih možganov.

Mladi se v glavnem prehranjujejo nezdravo

Raziskave so pokazale, da je prehrana slovenskega prebivalstva nezdrava, kar velja še posebej za mlade. Ne zaužijejo priporočenega števila dnevnih obrokov, imajo neustrezen ritem prehranjevanja, previsoka je energijska vrednost zaužitih obrokov, zaužijejo preveč maščob, na jedilnikih je premalo sadja in zelenjave.

Zaradi posebnih psihofizičnih potreb in zmožnosti vzdrževanja daljše sposobnosti koncentracije je pravilno prehranjevanje študentov zelo pomembno.

Zaradi študijskih obveznosti hitro pozabijo na primerno časovno in količinsko razporejeno prehrano s tremi obroki (zajtrk, kosilo, večerja) ter dvema malicama. Nezdrave prehranjevalne navade povzročajo slabo počutje in slabšo delovno storilnost ter hkrati vplivajo na zmanjšano odpornost organizma, ki je dejavnik tveganja za nastanek kroničnih nenalezljivih bolezni v poznejšem življenjskem obdobju.

Po smernicah zdravega prehranjevanja za študente je priporočena energijska vrednost kosila študentov od 750 do 1050 kcal za moške in od 600 do 840 kcal za ženske. Kosilo naj obsega glavno jed (mesna jed ali zamenjava za meso), škrobno prilogo, zelenjavo ali sadje (zelenjava, kuhana priloga, surova solata ali kompot) in napitek (voda, naravni sok, mlečni napitek, nesladkan čaj). Škrobne priloge, zelenjave in sadja mora biti enkrat več kot glavne jedi.

Hrana za naše možgane

Med kvalitetna goriva za delovanje možganov spadajo borovnice, ki nevronom v naših možganih omogočajo lažjo in učinkovitejšo komunikacijo. Jagodičje nasploh zagotavlja številne hranilne snovi, ki skrbijo, da možgani nemoteno delujejo. Jabolka so odlična hrana za možgane, saj vsebujejo kverctin, močan antioksidant, ki ščiti občutljive predele možganov, ki so sicer dovzetnejši za poškodbe, ki jih povzročajo škodljivi prosti radikali, zaradi česar lahko posledično pride do upada kognitivnih sposobnosti. Avokado je bogat vir zdravih maščob, ki hranijo možgane.

Velika nihanja glukoze v krvi privedejo do slabše osredotočenosti in pomanjkanja koncentracije. Izberite raje sestavljene ogljikove hidrate, ki so v polnovrednih žitih, kašah, rižu, stročnicah in krompirju ter gomoljčnicah.

Med koristne za možgane med drugim spadajo še sardine in losos.

VIR: Študent.si

Dodaj odgovor